Saturday, February 5, 2011

Perasmian Blog SAVE ISLAMIC SOULZ...

Assalamualaikum....
Pertama sekali saya nak beritahu,sebagai admin blog ini saya juga hanya hamba Allah yang lemah dan tidak lepas dari melakukan dosa..
Tujuan saya menulis blog ini untuk mempertahankan maruah agama saya...
Apa yang saya tulis semuanya akan berdasarkan fakta..
Tiada rekaan...


Harapan saya ada pembaca yang sudi share cerita2 atau apa iktibar mengenai islam untuk di post disini..
Saya juga berharap semua menerima penulisan saya dengan ikhlas.
Saya juga mengalu-alukan komen2 anda,seandainya ada antara post saya disini menyentuh keperibadian seseorang tegurlah saya.


Saya juga bukan mahir tentang agama,saya masih terlalu muda,anda tanya saya jawab,saya tidak tahu anda beritahu..Kita sama2 belajar...
Kita duduk di blog ini sebagai satu keluarga sesama islam.
Oh ye jangan lupa join page ini ye di Facebook 
Save Islamic Soulz Group


Sekian
-Dr.Soulz-

No comments:

Post a Comment